Vlog: Tenerife dag 1


Hoi allemaal,
ik ben weer meer dan een weekje terug van vakantie en wat was het heerlijk!!
Ik heb ontzettend genoten en ook ben ik aardig bruin geworden haha!
De komende week zullen er vlogs online komen van de vakantie!
deze vlog zou al veel eerder online moeten komen!
Maar door een hele drukke week op school heb ik nu pas de tijd om deze vlog online te zetten!
Sorry daarvoor!
Oh trouwens hihi, vandaag ben ik jarig!:)
Ik ben 15 geworden en deze dag was echt super gezellig!!
Vanavond komen vrienden langs en deze zaterdag komt mijn familie!
Ook geef ik nog een feestje voor mijn vriendinnen:)
Nog leuke tips voor een verjaardagsfeestje?
Laat het dan hieronder weten!
Bedankt voor het kijken
Liefs Renate

Een gedachte over “Vlog: Tenerife dag 1

  1. Super leuke vlog!! Ik kijk uit naar de rest. Je ouders hadden idd een groot bed haha
    En ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Plaats een reactie